بهترین ها

تبادل اطلاعات

بهترین ها

تبادل اطلاعات

Label: یک نام مستعار برای وب سایت مورد نظر. این نام اختیاری می باشد

Host Address: در این قسمت باید IP هاست مورد نظر نوشته شود. برای مثال IP هاست امریکا که ما ارائه میدهیم 204.93.156.140 می باشد. اگر آی پی هاست خود را نمی دانید یا باید از بخش پشتیبانی بپرسید و یا از سایتتان Ping بگیرید. طریقه پینگ گرفتن به این صورت است که از منوی استارت ویندوز خود CMD را تایپ کنید و اولین گزینه که یافت می شود را کلیک کنید. داخل پنجره سیاه رنگی که باز می شود به صورت زیر تایپ کنید و Enter بزنید:

ping: www.yoursite.com

پس از چند ثانیه یک آدرس 4 قسمتی که با نقطه از هم جدا شده اند نوشته می شود که این آدرس IP سرور سایت شماست.

Username , Password که در مرحله ایجاد ftp انتخاب کرده بودید. تمام مراحل کار همین است. حالا Connect را کلیک کنید تا به ftp متصل شوید. اگر Error گرفتید نشان می دهد یکی از موارد را به درستی وارد نکرده اید.

پس از Connect شدن در قسمت اصلی نرم افزار (سمت راست) فایل های هاست شما نمایش داده می شود که به راحتی با استفاده از Drag & Drop و یا Copy Paste فایل ها را دانلود و آپلود کنید. با این قسمت مثل سایر درایو های کامپیوتر خود برخورد کنید.

اگر در هنگام اتصال به ftp از شما آدرس Port خواسته شد باید این قسمت را از پشتیبانی هاست خود سوال کنید و داخل آن قسمت تایپ کنید. معمولا پورت 21 برای ftp استفاده می شود. پس حتما 21 را قبل از تحقیقات خود امتحان کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۰۷
رضا بابائی

نظرات  (۱)

سلام ممنون از شما عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی